طرح «شکوه مادری» به همت ستاد فهمای تهران اجرا می‌شود

طرح «شکوه مادری» به همت ستاد فهمای تهران اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
براتی از اجرای طرح «شکوه مادری» در راستای تکریم مادران فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی در در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«حسین براتی» با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم، اظهار کرد: این طرح سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: در طرح سه شنبه های تکریم  با سرکشی هفتگی به خانواده های معظم شهدای استان، از خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌ها دیدار و بازدید به عمل آمد.

 

وی با اشاره به ادامه طرح سه شنبه های تکریم در سال جاری، خاطرنشان کرد:  امسال در تداوم طرح سه شنه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند،تکریم می شوند.

 

براتی خاطرنشان کرد: طرح «شکوه مادری» با هدف تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو انجام می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران افزود: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

وی بیان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، می‌تواند ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری رساند.

 

پایان پیام/ 40