اجرای مجازی پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه

اجرای مجازی پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه

تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
ابراهیم شکرالهی گفت: به منظور بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) نیز پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون به صورت مجازی برگزار شد.

«ابراهیم شکرالهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ماه محرم طرح چله عاشورایی در حال برگزاری است و در همین راستا هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء دعای پر فیض زیارت عاشورا قرائت می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر منوجان افزود: اقامه عزای حسینی یکی دیگر از برنامه هایی است که هم زمان با ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.


وی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا مراسم عزاداری هر شب همراه با نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


شکرالهی ابراز کرد: هم زمان با شام شهادت امام سجاد (ع) نیز مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر منوجان ادامه داد: به منظور بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) و ترویج معارف صحیفه سجادیه، نیز پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون به صورت مجازی برگزار شد.


وی تاکید کرد: بر همین اساس کلیپ و عکس نوشت با محتوای دعای هفتم صحیفه سجادیه در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شد تا بچه های مسجد با قرائت این دعای پر فیض برای شفای بیماران و دفع بلای کرونا دعا کنند.

 

شکرالهی اظهار کرد: برپایی ایستگاه صوتی یکی دیگر از فعالیت های بچه های مسجد در سالروز شهادت امام سجاد (ع) است که در این ایستگاه کلیپ هایی از مداحی و نوحه خوانی پخش شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر منوجان با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در ماه محرم، اضافه کرد: در تداوم طرح کمک مومنانه نیز بسته های گوشت قربانی و کیسه های آرد در بین خانوارهای نیازمند ساکن روستا توزیع شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: در راستای اجرای طرح اطعام حسینی نیز از ابتدای ماه محرم تاکنون در ۴ مرحله غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

پایان پیام/ 586