راه اندازی «رادیو هیات» در کانون «الزهرا (س)»

راه اندازی «رادیو هیات» در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
حضوری از راه اندازی «رادیو هیات» به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در فضای مجازی خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در ایام محرم به صورت عزاداری و سوگواری و با حضور بچه های مسجد برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: برگزاری هیات «یاوران ولایت» در این کانون فرهنگی و هنری ویژه نوجوانان مسجدی از برنامه های شاخص این کانون در ایام محرم بوده است.

 

وی بیان کرد: برنامه های این هیات علاوه بر دهه اول محرم، در دهه پایانی این ماه نیز ادامه دارد که با استقبال خوب بچه های مسجد رو به رو شده است.

 

حضوری عنوان کرد: از دیگر برنامه های این کانون، راه اندازی «رادیو هیات» بوده که به پوشش برنامه های عزاداری هیات «یاوران ولایت» در ایام محرم پرداخته است.

 

وی ادامه داد: در قالب این برنامه، سخنرانی حجت الاسلام فتاحی امام جماعت مسجد در برنامه عزاداری و سوگواری بچه های مسجد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اضافه کرد: همچنین نوای روضه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) نیز دیگر برنامه «رادیو هیات» بوده که در فضای مجازی این کانون در پیام رسان های مختلف منتشر شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از اقدامات مبتکرانه این کانون، تربیت مداحان نوجوان است که تعدادی از آنها نیز در برنامه های عزداری ایام محرم به نوحه خوانی پرداخته و البته ذکر مرثیه سرایی آنان در قالب «رادیو هیات» برای مخاطبان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691