از آمادگی برای اجرای سرود در اربعین حسینی تا شرکت در جشنواره کشوری آکاپلا

از آمادگی برای اجرای سرود در اربعین حسینی تا شرکت در جشنواره کشوری آکاپلا

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: به تازگی در مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان طلایی و رکورد شکن مسابقات پاراالمپیک سرود اجرا شد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های گروه سرود شهید پایدار، گفت: به تازگی در مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان طلایی و رکورد شکن مسابقات پاراالمپیک سرود اجرا شد.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: در این مراسم بچه های این گروه، سرود مسیر با هم را که یکی از سرودهای انقلابی است به افتخار قهرمانی این ورزشکار اجرا کردند.


وی بیان کرد: در ایام اربعین حسینی نیز ۲ اثر دریای آرامش و فانوس شب توسط بچه های گروه سرود شهید پایدار اجرا می شود.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت ابراز کرد: احتمالا این سرودها به صورت زنده از مرکز صدا و سیمای استان کرمان پخش خواهند شد و در صورت فراهم شدن شرایط در سطح شهر کرمان اجرای پاتوقی نیز خواهیم داشت.


وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات بچه های گروه سرود شروع شده تا بتوانند با قدرت برای حضوری چشمگیر در جشنواره کشوری آکاپلا آماده شوند.


عباس زاده اظهار کرد: در این جشنواره ۱۴۰ گروه سرود برتر کشوری شرکت می کنند که تنها ۳ گروه به عنوان برگزیدگان مرحله نخست جشنواره انتخاب می شوند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت اضافه کرد: ۳ گروه برگزیده نیز به رقابت می پردازند تا در نهایت برترین گروه انتخاب شود.


وی با بیان این مطلب که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره آکاپلا تا پایان مهر ماه است، عنوان کرد: گروه سرود شهید پایدار با ۲ اثر کبوتر غریبم و ای حیاتم حسین، که در مدح اهل بیت (ع) هستند، در این جشنواره شرکت می کند.


عباس زاده در خاتمه برای بچه های پر تلاش گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/ 586