مسابقه نقاشی سه ساله حسینی برگزار می‌شود 

مسابقه نقاشی سه ساله حسینی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت:  یکی دیگر از برنامه های کانون در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزاری مسابقه نقاشی سه ساله حسینی ویژه کودکان است.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش سه ساله های حسینی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این همایش شنبه هفته آینده راس ساعت ۲۰ و سی دقیقه شب همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: سخنرانی، مداحی و تجلیل از اسامی رقیه از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در همایش سه ساله های حسینی است.


جبالبارزی ابراز کرد: قصد داریم در کنار برگزاری این همایش یک نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کنیم تا از این طریق آنها را با کتاب هایی پیرامون زندگی اهل بیت (ع) مخصوصا امام حسین (ع)، محرم و عاشورا آشنا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزاری مسابقه نقاشی سه ساله حسینی ویژه کودکان است.


وی اضافه کرد: این مسابقه با موضوع زندگی حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود و در پایان به بهترین نقاشی ها جوایزی اهدا می شود.


جبالبارزی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز قصد داریم یک کارگاه قصه گویی با دعوت از یک مربی ویژه کودکان برگزار کنیم تا در این کارگاه زندگی و اسارت حضرت رقیه (س) توسط مربی برای کودکان بیان شود.

پایان پیام/ 586