اهدای ۴ دستگاه ویلچر از سوی خیرین کانون شهدا بهشهر به نیازمندان

اهدای ۴ دستگاه ویلچر از سوی خیرین کانون شهدا بهشهر به نیازمندان

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
قلندری گفت: خیرین و افراد نیکوکار بهشهری با همکاری اعضای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اقدامی دوستانه و ارزشمند تعداد ۴ عدد ویلچر، تخت بیمار و ملزومات بهداشتی را خریداری و به نیازمندان اهدا کردند.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نگاه ما برای کمک به افراد نیازمندان در بخش های مختلف با همرکاری و همراهی بچه مسجدی ها و خیران نگاه انسان‌دوستانه است و اگر کمک‌ها و حمایت‌های خیرین نباشد؛ قطعا نمی توان کاری انجام داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در شرایط فعلی با توجه به اینکه نیاز به برخی ملزومات بهداشت و درمان از نیازهای مهم است و همچنین دستگاه اکسیژن ساز نیاز اصلی است؛ در کنار همه برنامه های فرهنگی و هنری و دینی، با برگزاری جلسه و هم اندیشی برای تامین اکسیژن ساز وارد عمل شدیم و با هم اندیشی برای رفع کمبود اکسیژن ساز اقدام شود.

 

وی با اشاره به اینکه سهولت در تردد و رفت و آمد برای افراد بیمار از نیازهایی بوده است، تصریح کرد: این امر بارها و مکررا" به کانون گزارش شده است لذا برای سهولت در این امر با کمک خیران اقدام به تهیه ویلچر برای افراد بیمار و نیازمند شده است.

 

قلندری گفت: خیرین و افراد نیکوکار بهشهری با همکاری اعضای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اقدامی دوستانه و ارزشمند تعداد ۴ عدد ویلچر، تخت بیمار و ملزومات بهداشتی را خریداری و به افراد و بیماران نیازمند این شهرستان اهداء کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: تامین دستگاه های اکسیژن ساز، تب سنج، فشار سنج، ویلچر و ملزومات پزشکی گامی کوچک از سوی کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و خیران بود که  در رزوهای گذشته با همت و تلاش خیران در ماه محرم اجرایی شد.

 

قلندری گفت: تامین ۵ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان های شهرستان بهشهر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر گامی برای کمک به بیماران کرونایی در این شرایط سخت بوده است.

پایان پیام/ 175