تالیف کتاب رویکرد کانون صدیقه اطهر (س) برای انس بچه های مسجد با یار مهربان

تالیف کتاب رویکرد کانون صدیقه اطهر (س) برای انس بچه های مسجد با یار مهربان

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
صمدالله سعیدی گفت: یکی از رویکرد های کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) در عرصه کتاب و کتابخوانی و انس بچه های مسجد با یار مهربان تالیف کتاب است.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از رویکرد های کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) در عرصه کتاب و کتابخوانی و انس بچه های مسجد با یار مهربان تالیف کتاب است.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت افزود: خوشبختانه طی هفته گذشته کتاب های کرامات و معجزات چهارده معصوم (ع) و مامان جونی (۱) به مرحله چاپ رسیده و اکنون آماده عرضه به جامعه هستند.


وی بیان کرد: کتاب کرامات و معجزات چهارده معصوم (ع) پس از ۴ سال کار پژوهشی و تحقیقاتی تحت عنوان ۴ فصل، چهارده معصوم (ع) و ۱۴ کرامت و معجزه از هر معصوم (ع) تالیف و چاپ شده است.


سعیدی ابراز کرد: کتاب مامان جونی (۱) نیز ویژه گروه سنی خردسال و کودک چاپ شده و جلدهای ۲ و ۳ آنها نیز تالیف شده است اما به دلیل نبود منابع مالی فعلا چاپ آنها متوقف شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت ادامه داد: این کتاب داستان زندگی یکی از مادران فعال و پر تلاش میهن اسلامی است.


وی با اشاره به اهداف تالیف کتاب مامان جونی (۱)، اظهار کرد: توجه  کودکان و خردسالان به مقام والای مادر بزرگ ها، آشنایی آنها با زندگی این مادران در دوران گذشته، آشنایی سرمایه های امروز و آینده با تاریخ زندگی گذشتگان و تحمل سختی های آنها برخی از اهداف تالیف این کتاب است.


سعیدی اضافه کرد: از دیگر اهداف تالیف کتاب مامان جونی (۱)، تمرین صبر، مقاومت و ایستادگی مداوم و مستمر در برابر تلخی ها و سختی های زندگی، آماده کردن و پرورش این سرمایه های گرانبها برای ساختن ایرانی آباد و آزاد در مقابل استعمار و استکبار جهانی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت عنوان کرد: تاکنون ۴۰ کتاب را به رشته تحریر در آورده ام که از این تعداد ۳۰ کتاب چاپ شده و در ۱۰ کتاب آماده چاپ است که فعلا به دلایل مالی چاپ آنها میسر نیست.


وی بیان کرد: در تالیف کتاب سعی شده تا برای همه گروه های سنی تالیفاتی داشته باشم و از این تعداد تاکنون ۱۰ جلد کتاب برای گروه سنی کودک و خردسال تالیف شده که شامل شعر و داستان با موضوعات دین، نماز و قرآن کریم است.


سعیدی در خاتمه گفت: کلیه کتاب های تالیف شده با نام کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) به چاپ رسیده است.

پایان پیام/ 586