۲ نفر از هنرمندان مسجدی گیلان برگزیده طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ شدند

۲ نفر از هنرمندان مسجدی گیلان برگزیده طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ شدند

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: ۲ نفر از هنرمندان عضو کانون های مساجد گیلان در طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ حائز مقام های دوم و سوم شدند.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ در کانون‌های مساجد گیلان یکی از ویژگی های طرح قرآنی ۱۴۵۵ را ورود به عرصه فرهنگ و هنر دانست و اظهارکرد: در این جشنواره قرآنی در کنار حفظ و مفاهیم، رشته‌های خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی هم برگزارشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این طرح ملی با شعار " قرآن، اميد، زندگی" اجرا شد افزود: ۲ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در این طرح ملی حائز رتبه شدند.

 

وی با بیان اینکه کانون مهدیه نیاکو آستانه اشرفیه در رشته فیلم کوتاه برگزیده شد افزود: در این رشته آقای ساحل احمددوست توانست مشترکا با محمود نیکجویان از مازندران رتبه سوم را کسب کند.

 

به گفته رضوانی‌نژاد در این رشته استان های اردبیل و یزد حائز مقام‌های اول و دوم شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان اعلام کرد: همچنین «سیده آینا قطبی» از کانون زینبیه(س) خشکبیجار صومعه سرا رتبه دوم رشته نقاشی را در این طرح ملی به خود اختصاص داد.

 

وی با بیان اینکه این طرح ملی قرآنی با محوريت حفظ موضوعی آيات قرآن كريم برگزار شد خاطرنشان ساخت: طرح مذکور در سامانه فهما دارای ۳۰۰ امتياز است كه در سال جاری مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

پایان پیام/ 84