۱۱ کانون فرهنگی هنری مساجد شیراز در ۱۱ منطقه شهری به عنوان محور مشخص شوند

۱۱ کانون فرهنگی هنری مساجد شیراز در ۱۱ منطقه شهری به عنوان محور مشخص شوند

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
تذروی با یادآوری این مطلب که ۱۱ کانون فرهنگی هنری مساجد شیراز در ۱۱ منطقه شهری به عنوان محور مشخص شوند تا کار تقسیم شود، گفت: آنان با برنامه ریزی کارها را به سایر کانون های منطقه خودشان بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (شنبه 20 شهریور) در جلسه هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری منتخب شیراز با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز که در شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، گفت: خلاء ای در رابطه با مسجد وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز دوره ششم با یادآوری این مطلب که حرف من این نیست که قبلی ها کم کاری کردند ولی خلاء وجود داشت، اما می گویم خلاء وجود دارد، افزود: اصحاب مساجد حاضر در جلسه مسائل را عنوان کنند.

وی با اشاره به اینکه مسجد محور محله است و اگر مسجد محوری شکل گیرد، بسیاری از مسائل حل می شود، افزود: پیشنهاد می کنم رئیس سازمان فرهنگی کسی قرار داده شود که نگاه مسجد محوری داشته باشد.

تذروی با یادآوری این مطلب که 11 کانون فرهنگی هنری مساجد شیراز در 11 منطقه شهری به عنوان محور مشخص شوند تا کار تقسیم شود، اظهار کرد: آنان با برنامه ریزی کارها را به سایر کانون های منطقه خودشان بگذارند.

وی با یادآوری این مطلب که اکنون همه نگاه ها به دوره ششم است، افزود: الان فضا مهیا است و شورا یک دست است و طبیعی است که اختلاف سلیقه وجود دارد اما نگاه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی با عنوان تحول قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز دوره ششم افزود: کار کانون های فرهنگی هنری مساجد از 10 فرهنگسرا بیشتر است چرا که آنان با عشق و علاقه به مسجد کار می کنند.

پایان پیام/ 130