مسجد پایگاه اصلی و مهمترین پایگاه انقلابی هر محله است

مسجد پایگاه اصلی و مهمترین پایگاه انقلابی هر محله است

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سلطانی با تاکید بر اینکه مسجد پایگاه اصلی و مهمترین پایگاه انقلابی هر محله است، گفت: برای الگوسازی مسجد در خدمت اصحاب مساجد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر سلطانی»، امروز (شنبه 20 شهریور) در جلسه هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری منتخب شیراز با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز که در شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، گفت: این جلسه بیشتر برای استماع صحبت های اصحاب مسجد است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز دوره ششم، با تاکید بر اینکه مسجد پایگاه اصلی و مهمترین پایگاه انقلابی هر محله است، افزود: برای الگوسازی مسجد در خدمت اصحاب مساجد خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: برای اینکه مردم را بیشتر در مساجد جمع کنیم باید مسائل مساجد را احصا کنیم و در این جلسه بیشتر شنونده هستیم.

سلطانی چندین جلسه برقرار خواهیم کرد و بحث های مفصلی در پیرامون احیای محلات، مسجد محوری و سایر موضوعات محلاتی را دارم و بحث های دوستان مسجدی را احصا می کنم و پس از آن طرح را ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه مسجد محوری از قبل وجود داشت که گام اول برای شنیدن مسائل و گام دوم مطالب را به صورت طرح مورد بررسی قرار خواهیم داد، اضافه کرد: مبنای مسائل از دل محموعه های فرهنگی و مساجد احصا شود.

سلطانی با اشاره به اینکه باید روابط تشکلاتی را ارتقا دهیم و ارتباط و اتصال بخش های مختلف فرهنگی با هم شکل گیرد، افزود: جلسات مفصل تری خواهیم گذاشت و نگاه به شهرداری باید به نگاه راهبردی تبدیل شود تا حرکت های خوب فرهنگی شکل گیرد و اگر قرار است نقشه راهی شکل گیرد باید نظرات اصحاب مسجد در این نقشه راه مورد توجه باشد.

پایان پیام/ 130