برگزاری جلسات درس اخلاق با سخنرانی آیت الله احدی در کانون «مشکات الرضا (ع)»

برگزاری جلسات درس اخلاق با سخنرانی آیت الله احدی در کانون «مشکات الرضا (ع)»

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
رحیمی از برگزاری جلسات اخلاق با سخنرانی آیت الله احدی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی بچه های مسجد و با توجه به سفر چند روزه آیت الله «مهدی احدی» از مجتهدین حوزه علمیه قم به شهرستان جهرم، هماهنگی برای حضور این عالم فرهیخته در جمع اهالی مسجد انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم افزود: براساس برنامه ریزی ها و در مدت حضور آیت الله احدی در شهرستان جهرم، اقامه نماز جماعت صبح به امامت این عالم ربانی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» انجام می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین اهالی مسجد و بچه های کانون پس از اقامه نماز به امامت آیت الله احدی از سخنان وی بهره مند می شوند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: سخنرانی این استاد اخلاق با استقبال بچه های مسجد همراه شده و این برنامه در پنج روز نخست ماه صفر انجام و تا فردا ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در پایان شهرستان جهرم از اهالی مسجد و عموم مردم برای حضور در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، آیت الله احدی از شاگردان حضرات آیات بهجت، بهاءالدینی، میرزا هاشم آملی، سید محمد رضا گلپایگانی، فاضل لنکرانی، علامه افغانی، اشتهاردی و بزرگانی همچون علامه انصاری شیرازی، علامه حسن زاده آملی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی و جوادی آملی و هاشمی شاهرودی بوده و پس از سال ها تحصیل در محضر این اساتید و در سال 1365 موفق به اخذ درجه اجتهاد از این بزرگواران می شود. 

 

شایان ذکر است که سخنرانی آیت الله احدی در پنج شب نخست ماه صفر در امامزاده «حسین (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 691