توزیع کباب خام به همت کانون «امام رضا (ع)» میان خانواده های نیازمند گراش

توزیع کباب خام به همت کانون «امام رضا (ع)» میان خانواده های نیازمند گراش

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
مقتدری از توزیع کباب خام به همت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» میان خانواده های نیازمند خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، در برنامه های خود، حمایت از خانواده های کم بضاعت و نیازمند را در اولویت قرار داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این راستا طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه متعددی به همت بچه های مسجد و خیران در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده که در قالب کمک های مومنانه میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین بچه های مسجد در یک حرکت خیرخواهانه و در جریان فعالیت های نوع دوستانه خود، به توزیع کباب خام میان برخی از خانواده های محروم اقدام کردند.

 

مقتدری عنوان کرد: این برنامه با یاری و همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران انجام شد که برخی از خانواده های نیازمند از این طرح بهره مند شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان با تاکید بر اینکه روند طرح های خیرخواهانه بچه های مسجد در کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت همچنان ادامه دارد از خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون خواست نسبت به یاری نیازمندان در اجرای طرح های «کمک مومنانه» بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» را یاری رسانند.

پایان پیام/ 691