مروری بر اخبار کوتاه مساجد زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تهیه البسه برای خانواده های نیازمند، اجرای طرح شهید سلیمانی و کارگاه تربیت فرزند از عناوین مهم اخبار مساجد زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تهیه البسه برای خانواده های نیازمند، اجرای طرح شهید سلیمانی و کارگاه تربیت فرزند از عناوین مهم اخبار مساجد زنجان است.

بچه های مسجد امام صادق(ع) زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور در مزار شهدای گمنام زنجان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی کردند.

 

همچنین در مسجد زینب کبری(س) زنجان با همراهی و مشارکت خیرین و اصحاب مسجد، البسه برای خانواده های نیازمند تهیه و با حفظ عزت نفس در بین این افراد توزیع شد.

در مسجد ثامن الائمه نیز به منظور کمک به کادر درمان و تزریق واکسن کرونا، طرح شهید سلیمانی اجرا می شود.

 

در این طرح بچه های مسجد با واجدین شرایط دریافت واکسن کرونا تماس گرفته و برای حضور در مراکز واکسیناسیون دعوت می کنند.

در مسجد قاسمیه زنجان نیز حلقه صالحین کودکان با محوریت آموزش قرآن و یادگیری الفبا و دعای سلامتی امام زمان عج و عزاداری و سینه زنی و آموزش آیه( امن یجیب ) بین نوگلان برگزار شد.

 

این نشست ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و تربیت مذهبی و تقویت باورهای دینی برگزار شد.

همچنین دوره آموزش مکبری در مسجد قائم آل محمد(عج) زنجان با حضور استاد معصومی دایر است و شرکت کنندگان با اذکار نماز و احکام آن آشنا می شوند.

 

کارگاه سبک های تربیتی صحیح فرزند در مسجد النبی(ص) زنجان با حضور روانشناس کودک و نوجوان و مشاوره خانواده جناب حجت الاسلام بازیان دایر شد.

همچنین ویژه مراسم سوگواری و عزاداری حضرت رقیه(س) با حضور جمعی از بچه های مسجدی در جوار مزار شهدای گمنام زنجان برگزار شد.

 

این مراسم با نوای کربلایی امیر شعبانی و همراه با اجرای مسابقه و اهداء جوایز به کودکان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

 

پایان پیام/ 73