تقدیر از نوجوانان فعال و برتر کانون صالحان

تقدیر از نوجوانان فعال و برتر کانون صالحان

تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضاوندبه مناسبت اختتامیه طرح های تابستانی کانون صالحان و مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک دانش گفت: در مراسمی از نوجوانان فعال و برتر در طرح تابستانی تقدیر شد.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح تابستانی بچه های مسجد گفت: به همت پایگاه مقاومت بسیج،کانون فرهنگی هنری و هیئت امنای مسجد از پنج نوجوان فعال و برتر شرکت کننده در این طرح  با اهدا لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) افزود: طرح تابستانی بچه های مسجد طرحی است که به همت کانون فرهنگی هنری صالحان،مسجد و پایگاه مقاومت بسیج شهرک دانش از تاریخ ۱تیرماه  ۱۴۰۰‌ با هدف جذب، سازماندهی و تشویق کودکان، نوجوانان و جوانان به حضور در مسجد انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح جوانان به شرکت در نماز جماعت، طرح تلاوت نور و همکاری در امورات مسجد و ... تشویق می شوند، ادامه داد: این طرح مورد استقبال گسترده از سوی جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

 

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: این طرح با دادن کارت های  10 و 20 امتیازی (براساس نوع فعالیت شرکت کنندگان) آغاز شد و افرادی که امتیازات آنها به حد نصاب ( حداقل 200 امتیاز) می رسید، با اهدا جوایز ویژه ای تقدیر می شوند.

 

حجت الاسلام رضاوند اضافه کرد: پس از دو ماه از طرح با خروجی خوب و مثبت در ۲۰ شهریور ماه 1400  پایان یافت و در حال حاضر نوجوانان و جوانان زیادی در مسجد حضور پر رنگ و پرشوری دارند.

 

مدیر کانون فرهنگ هنری صالحان بیان کرد: این طرح برای سومین سال متوالی در حال اجرا است و امید است بتوانیم با این طرح جوانان بسیاری را به حضور در مسجد و مشارکت در فعالیت های فرهنگی و دینی تشویق کنیم.

پایان پیام/ 704