نشست مطالعاتی سیره و زندگی حضرت رقیه (س) مجازی برگزار شد

نشست مطالعاتی سیره و زندگی حضرت رقیه (س) مجازی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
لیلی بزم آور گفت: امروز هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، نشست مطالعاتی با محوریت سیره و زندگی حضرت رقیه (س) در بستر فضای مجازی برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مجازی برگزار شد، گفت: امروز هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، نشست مطالعاتی با محوریت سیره و زندگی حضرت رقیه (س) در بستر فضای مجازی برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت افزود: از آنجایی که حضرت رقیه (س) تربیت یافته عزت حسینی و عفت زینبی است تصمیم گرفتیم این نشست را در راستای شناخت بیشتر اعضای کانون از شخصیت و چگونگی شهادت غم انگیز دردانه سه ساله اباعبدالله الحسین (ع) برگزار کنیم.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت حضرت رقیه (س) قرائت زیارت نامه آن حضرت است که با حضور مجازی بچه های مسجد برگزار شد.


بزم آور ابراز کرد: همچنین امروز پویش قرائت زیارت عاشورا به نیت سلامتی و تعجیل در فرج و ظهور امام زمان (عج) برگزار شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های امروز، ختم قرآن کریم بود که با شرکت بانوان مسجدی در این طرح، قرآن کریم یک دور کامل قرائت شده و ثواب آن هدیه به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز پویش مجازی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار شده و بچه های مسجد با قرائت این دعا برای دفع بیماری کرونا و شفای بیماران به دردانه سه ساله امام حسین (ع) متوسل شدند.


بزم آور در خاتمه عنوان کرد: طرح اطعام حسینی نیز یکی دیگر از برنامه های امروز بود که با هدف اطعام نیازمندان برگزار شد.

پایان پیام/ 586