همکاری گروه جهادی دانشگاه فارابی با مسجدی‌ها در نهضت مواسات/ تدارک ویژه برای اربعین

همکاری گروه جهادی دانشگاه فارابی با مسجدی‌ها در نهضت مواسات/ تدارک ویژه برای اربعین

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام ادبی با شرح برنامه‌های مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای دهه پایانی ماه صفر، گفت: گروه جهادی دانشجویی دانشگاه فارابی در تامین بسته‌های ارزاق و لوازم تحریر با این مسجد همکاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «ذبیح‌الله ادبی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، بلوار ارتش) در دوره شیوع ویروس کرونا به دلیل دارا بودن فضای باز بسیار وسیع در پیرامون این مسجد و همچنین ارتفاع بیست متری سقف این مسجد، هیچ یک از برنامه های خود را تعطیل نکرده است، اظهار کرد: همه روزه سه نوبت نماز جماعت در این مسجد برگزار می شود و سابقه اقامه نماز جماعت صبح در این مسجد بیش از دو دهه است.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: مراسم شهادت کریم اهل بیت (ع)، شب گذشته، با سخنرانی مذهبی و مداحی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: گروه جهادی و بسیجیان مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دوره شیوع ویروس کرونا در چندین نوبت و هر بار، برنج، قند، چای، گوشت، مرغ، رشته ماکارانی و روغ و در سه نوبت نیز کارت هدیه و در آستانه سال تحصیلی گذشته، شصت بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

 

ادبی ادامه داد: گروه جهادی مسجد امام حسن مجتبی (ع) امسال نیز هزینه های مربوط به اربعین حسینی را صرف تهیه هفتاد بسته لوازم التحریر به منظور دستگیری از دانش آموزان نیازمندان و همسو با نهضت مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری فرمودند، می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: مناسبت های یازده شب آخر ماه صفر اعم از اربعین حسینی، رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت رضا (ع) نیز را رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

پایان پیام/ 397