برنامه عزاداری سالروز شهادت کریم اهل بیت(ع)/ اختصاص هزینه اربعین مسجدی‌ها به نهضت مواسات

برنامه عزاداری سالروز شهادت کریم اهل بیت(ع)/ اختصاص هزینه اربعین مسجدی‌ها به نهضت مواسات

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام خاتم با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام حسن(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌پناه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: پایگاه بسیج و خیریه این مسجد، ۵۰ بسته ارزاق را به مناسبت شهادت کریم اهل بیت(ع) میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی خاتم» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، خیابان امامت) دو شب مراسم سوگواری به مناسبت شهادت کریم اهل بیت (ع) در روزهای دوشنبه و سه شنبه، 22 و 23 شهریورماه برگزار می کند، گفت: پنج شب عزاداری نیز در پنج شب آخر ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میثم علی پناه در این مسجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: امسال حدود پنجاه میلیون تومان برای پیاده روی اربعین حسینی جمع آوری شده است که صرف تهیه بسته های ارزاق و لوازم التحریر و جهیزیه برای نیازمندان می شود.

 

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج این مسجد به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) همه ساله نمایشگاه فرهنگی با محوریت معرفی و فروش محصولات فرهنگی در دهه آخر ماه صفر در مقابل این مسجد برپا می کند.

 

خاتم ادامه داد: گروه جهادی و بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) همچنین در این نمایشگاه، اقلام بهداشتی همچون ماسک و محلول ضد عفونی کننده را با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

 

وی گفت: بسیجیان این مسجد همچنان ضد عفونی کردن معابر عمومی و اماکن عمومی محله امامت و تمام قسمت های مسجد امام حسن مجتبی (ع) را ضد عفونی و هر شب میان نمازگزاران ماسک توزیع می کنند.

پایان پیام/ 397