امام جماعت مسجد امام حسین(ع) و استاد حوزه درگذشت

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) و استاد حوزه درگذشت

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام فهیمی برغمدی، از اساتید حوزه علمیه یاسوج درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «فهیمی برغمدی»، از اساتید حوزه علمیه یاسوج بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام فهیمی برغمدی علاوه بر تدریس در حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج، سال ها امام جماعت مسجد امام حسین (ع) این شهر را بر عهده داشت.

به مناسبت درگذشت این استاد حوزه، مسئولان حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی، درگذشت حجت الاسلام فهیمی(ره) استاد حوزه علمیه یاسوج و امام جماعت مسجد امام حسین(علیه السلام) را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

 ارتحال عالم ربانی جناب حجت الاسلام آقای فهیمی را به محضر علما، فضلاء و طلاب حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

رضوان و رحمت الهی بر روح آن مرد بزرگ و پارسا و متخلق به اخلاق الهی که در عرصه تعلیم و تربیت حوزه های علمیه استان و هم درامامت مسجد نقش موثری ایفا نمود.

ملتمسانه از خداوند منان درخواست مینمایم خلائ وجود ایشان در حوزه های علمیه استان را با الطاف بیکرانش جبران فرماید.

اینجانب با بزرگداشت نام و یاد آن فقید سعید، رضوان و رحمت الهی برای او و صبر جمیل برای بازماندگان و محبین ایشان مسئلت دارم.

***حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام فهیمی برغمدی، از اساتید حوزه علمیه یاسوج را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ

خبر ناگوار درگذشت حجت الاسلام والمسلمین فهیمی برغمدی رحمت الله علیه، غم بزرگی را بر دل طلاب و فضلای استان نشاند.

وی به مثابه عالمی متقی و سلیم النفس،سالها در حوزه علمیه شهر یاسوج به تربیت طلاب و فضلا اهتمام داشته و در سنگر منبر و محراب نیز عالمی مردمی و متواضع بود.

این ضایعه ناگوار را به حوزه های علمیه استان، تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای بازماندگان، خصوصا آقازادگان ایشان در حوزه علمیه خواهران استان، صبر و اجر طلب می کنم.

ان شاءالله اجر مجاهدت و تلاش های ایشان در حوزه های علمیه، همنشینی با اهل بیت علیهم السلام باشد.

 

پایان پیام/ 82