مشارکت ۱۱۶ مسجد ماهنشان در مهرواره اوج/اطلاعات مساجد پایش می شود

مشارکت ۱۱۶ مسجد ماهنشان در مهرواره اوج/اطلاعات مساجد پایش می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام رحمانی از پایش اطلاعات مساجد شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: در این شهرستان ۱۱۶ مسجد به منظور حل مشکلات محله در مهرواره اوج شرکت می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از بسیج 116 مسجد ماهنشان در قالب مهرواره اوج برای حل مشکلات محله خبر داد.

 

حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این شهرستان آغاز شده است.

 

وی افزود: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است و ثبت نام روحانیون از 3 شهریور در شهرستان ماهنشان آغاز شده و تا 12 آبان نیز ادامه دارد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان  تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.

 

حجت الاسلام رحمانی  اضافه کرد: در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

 

وی ادامه داد: در این طرح ، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان از ائمه جماعات مساجد خواست تا با تولید کلیپ یک دقیقه ای از فعالیت های خود در مسجد در گام اول این مهرواره با عنوان «لبیک» شرکت کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان در ادامه از انتشار فراخوان پایش اطلاعات مساجد ماهنشان خبر داد و گفت: پایش اطلاعات مساجد شهرستان ماهنشان با هدف بهره برداری و انجام فعالیت های بیشتر مساجد این شهرستان انجام می شود.

 

رحمانی ادامه داد: از هیئت امنای مساجد شهرستان ماهنشان میخواهیم تا با تکمیل فرم های از پیش طراحی شده این نهاد را در ارائه خدمات بیشتر به مساجد و مردم یاری کنند.

 

وی با بیان اینکه هیئت امنای مساجد می توانند جهت تهیه فرم «پایش اطلاعات مساجد» در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان حضور یا با شماره 02436222464 تماس بگیرند.

 

 

پایان پیام/ 693