مشارکت بچه های کانون «مشکات الرضا (ع)» در پایش واکسیناسیون مناطق محروم

مشارکت بچه های کانون «مشکات الرضا (ع)» در پایش واکسیناسیون مناطق محروم

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
رحیمی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در طرح پایش واکسیناسیون مناطق محروم در شهرستان جهرم مشارکت کردند.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح پایش واکسیناسیون مناطق محروم که در جهرم و با مشارکت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: این طرح در قالب کمپین «من واکسن می زنم» در حال اجرا بوده و واکسیناسیون افراد به صورت محله ای و با مراجعه به درب منازل شان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه و با مشارکت بچه های مسجد برخی از نقاط محروم جهرم مورد واکسیناسیون قرار گرفته شد، عنوان کرد: این طرح با حضور فعال بچه های مسجد ادامه دارد.

 

رحیمی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، با حضور در منطقه کوی «شهید سحرخیز»، اهالی این منطقه واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای خدمت به مردم پای کار بوده اند، گفت: تهیه بسته های مواد غذایی و توزیع آن میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» ادامه داد: همچنین ضدعفونی و گندزدایی محیط ادارات ونهادهای مختلف دولتی، معابر، منازل مسکونی و ... به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

وی در پایان گفت: خدمات این کانون در زمینه تامین بسته های مواد غذایی تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده و روستاهای محروم شهرستان نیز از این حیث بهره مند شده اند.

 

پایان پیام/ 691