اجرای پویش ملی «مشق احسان» در شهرستان پاسارگاد به همت کانون «رهپویان شهدا»

اجرای پویش ملی «مشق احسان» در شهرستان پاسارگاد به همت کانون «رهپویان شهدا»

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
یارمحمودی از اجرای پویش ملی «مشق احسان» به همت کانون «رهپویان شهدا» در شهرستان پاسارگاد خبر داد و گفت: این پویش در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند در حال برگزاری است.

«علی اکبر یارمحمودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و در راستای تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار طرح جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در سطح شهرستان پاسارگاد در حال برگزاری است.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری «رهپویان شهدا» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» سعادت شهر شهرستان پاسارگاد افزود: در قالب این طرح اقلامی نظیر کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری ویروس کرونا اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محل جمع آوری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سعادت شهر است، خاطرنشان کرد: در محل مسجد غرفه ای برای جمع آوری اقلام اهدایی پیش بینی شده است و علاقمندان به مشارکت در پویش ملی «مشق احسان» می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6104337131757104 واریز کنند.

یار محمودی همچنین یادآور شد: در این پویش ملی جبهه انقلاب فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج «امام رضا (ع)»، هیئت «عشاق الحسین (ع)»، کانون فرهنگی هنری «رهپویان شهدا»، شبکه جوانان رضوی شهرستان پاسارگاد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مشارکت دارند.
 

پایان پیام/ 130