برگزاری دوره آموزش «پیرایشگری» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری دوره آموزش «پیرایشگری» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری دوره آموزش «پیرایشگری» با همکاری مرکز فنی و حرفه ای جهرم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به حرفه آموزی و کسب مهارت های مختلف از ضروریات امروز جامعه بوده که هر کس به نوبه خود لازم است در فرا گیری یک مهارت اقدام کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در اقدام این کانون فرهنگی و هنری با همکاری مرکز فنی و حرفه ای جهرم دوره های مختلف مهارت آموزی برای بچه های مسجد برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: با برگزاری این دوره ها، علاوه بر آموزش یک مهارت به بچه های مسجد، گواهینامه بین المللی نیز از سوی سازمان فنی و حرفه ای به آنها اعطا می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کانون در فصل تابستان نیز اقدام به برگزاری کلاس های مختلف مهارت آموزی کرده بود، عنوان کرد: اکنون نیز فراخوان نام نویسی برای شرکت در دوره آموزشی «پیرایشگری» در این کانون فرهنگی و هنری اعلام شده و بچه های مسجد می توانند برای شرکت در این دوره و فراگیری یک مهارت جدید اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، مهارت «پیرایشگری» را در 10 جلسه توسط اساتید این رشته از سازمان فنی و حرفه ای فرا گرفته و در پایان نیز مدرک معتبر و بین المللی دریافت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان ضمن دعوت بچه های مسجد برای نام نویسی در این رشته آموزشی، گفت: شرکت کنندگان در دوره های مهارت آموزی با فراگیری رشته های خاص و کسب گواهینامه می توانند نسبت به ایجاد کسب و کار اقدام کنند.

 

پایان پیام/ 691