تدارک مسجدی ها برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تدارک مسجدی ها برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس نشست های هم اندیشی بچه های مسجدی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مساجد استان زنجان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا 6 مهر ادامه دارد.

 

در آستانه این هفته نشست های هم اندیشی با حضور بچه های مسجدی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه ها در مساجد استان زنجان تشکیل شده است.

 

در این راستا مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی و کتابخوانی، یادواره های شهدا و حضور در مزار شهدا در دستور کار بچه های مسجدی قرار گرفته است.

در مسجد امام محمد باقر(ع) زنجان، جلسه هم اندیشی با حضور مربیان و دانش آموزان بسیجی طرح شهید بهنام محمدی در خصوص برنامه ریزی برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و دهه آخر ماه صفر به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 

در این نشست بر ضرورت حضور گسترده بچه های مسجد در برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شد.

در این مسجد ذکرنویسی خودرو با ذکر با برکت لبیک یا حسین در ایام عزای حسینی توسط نوجوانان و جوانان پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی انجام شد.

 

همچنین در کنار برنامه های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی برای برگزاری پویش مهربانی وجمع آوری لوازم و التحریر و کمک های مالی برای دانش آموزان بی بضاعت به نیت شهید والامقام شهید قاسم محمدی در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵شهید استان زنجان در مسجد حسینیه بیسیم زنجان برگزار شد.

در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان نیز از سری برنامه های اوقات فراغت اعضای مسجد برگزاری کلاس های عروسک بافی بود که با حضور جمعی از خواهران برگزار شد.

 

حلقه صالحین جوانان ( خادمین نماز جمعه ) با محوریت هفته دفاع مقدس در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در مسجد سیدالشهدا(ع) زنجان برگزار شد.

اموزش خیاطی بصورت حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال در مسجد امیرالمومنین (ع) زنجان و برگزاری کلاس احکام و نماز در سالن جلسات پایگاه ولایت فقیه مسجد جامع ابهر از دیگر برنامه های مساجد زنجان است.

پایان پیام/ 73