«در امتداد اربعین ۲» در کانون شهدای گمنام رشت

«در امتداد اربعین ۲» در کانون شهدای گمنام رشت

تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
شابندری از اجرای طرح «در امتداد اربعین ۲» در کانون شهدای گمنام مسجد امام حسین(ع)رشت جهت تهیه بسته‌های معيشتی برای نيازمندان خبرداد.

«مصطفی شابندری» با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی و عدم حضور زائران حسینی در مراسم اربعین به دلیل شیوع کرونا ویروس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: امسال نیز به مانند سال گذشته امکان سفر اربعین برای عاشقان حسینی فراهم نشده است.

 

مدیر کانون شهدای گمنام مسجد امام حسين(ع) رشت از اجرای طرح «در امتداد اربعین ۲» در این کانون خبرداد و بیان کرد: این طرح در راستای عمل به وظایف اسلامی و کمک مومنانه به ویژه رسیدگی به محروماناجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اهدای هزینه‌های سفر معنوی اربعین برای تهیه بسته‌های معيشتی برای نيازمندان در قالب طرح مذکور اذعان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت مشارکت در این طرح نذورات خود را به هیات امناء مسجد امام حسين(ع) تحویل داده یا به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۰۶۰۳۱ به حساب مسجد واریز کنند.

 

شابندری با تاکید بر اینکه در راستای منویات رهبری در کمک‌های مومنانه باید از تمام ظرفیت‌ها بهره گیریم تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تمام تلاشمان کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا با کمک خیرین بوده و همچنان این کمک‌ها تا ریشه کنی اپیدمی کرونا تداوم خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/ 84