استمرار کمک مسجدی‌ها به محرومان/ ماهانه دو بار بسته‌های معیشتی را توزیع می‌کنیم

استمرار کمک مسجدی‌ها به محرومان/ ماهانه دو بار بسته‌های معیشتی را توزیع می‌کنیم

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام کاهه با اشاره به استمرار نهضت مواسات در مسجد امام جعفرصادق(ع) گفت: به منظور حمایت از اقشار بی‌بضاعت هر ماه دو نوبت بسته‌های معیشتی میان اقشار محروم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام«مهدی کاهه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار نهضت مواسات در مسجد امام جعفر صادق(ع) خیابان فرجام، اظهار کرد: در راستای حمایت از محرومان مسجد امام جعفرصادق(ع) هر ماه دو بار بسته های معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می کند.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: همچنین در طول ماه در چند نوبت طبخ غذا انجام و میان خانواده های محروم توزیع می شود و بنا داریم، به مناسبت بازگشایی مدارس نوشت افزار و بسته های فرهنگی تهیه و به دانش آموزان اهدا کنیم.

 

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۵ مرحله بسته های معیشتی میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است، گفت: برپایی ایستگاه سلامت به منظور توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان مردم و  تهیه و توزیع پنج هزار ماسک از سوی اهالی مسجد و توزیع یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مسجد برای استفاده مردم جانمایی شد.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: کمک برای تعمیر و مرمت منازل افراد محروم، پرداخت قرض نیازمندان و حمایت از خانواده هایی که به دلیل بحران کرونا متضرر شده اند، در این دوران انجام شد.

 

حجت الاسلام کاهه ابراز کرد: سال های گذشته فعالان مسجدی با برپایی مواکب و راه اندازی کاروان های سفر زیارتی برای پیاده روی اربعین و با حضور در مراسم جاماندگان اربعین در اجتماع حضور میلیونی مردم در این سفر معنوی نقش تاثیرگذاری داشته اند و در حال حاضر و با توجه به شرایط کرونایی تلاش می کنند که نسبت به قرائت زیارت اربعین در منازل اهتمام داشته باشند.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) با اشاره به فعالیت ها و رویکرد کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) برای نوجوانان و جوانان گفت: در محورهای قرآنی، آموزشی و سرود دوره هایی برای مخاطبان برگزار می شد که اکنون به دلیل بحران کرونا این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود.

پایان پیام/ 40