مشارکت ۳۰ مسجد شهرستان در طرح «مهرواره اوج»

مشارکت ۳۰ مسجد شهرستان در طرح «مهرواره اوج»

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام مرادی، طرح مهرواره اوج در راستای احیای سنت حسنه مواسات و همدلی و توجه به بیانات رهبری در ۳۰ مسجد فعال شهرستان قدس به اجرا درمی آید.

حجت الاسلام علی مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی و لبیک به فرمان رهبری، در این شهرستان آغاز شده است که بیش از ۳۰ مسجد فعال در قالب این طرح برای حل مشکلات محله بسیج خواهند شد.

وی گفت: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است و ثبت نام روحانیون از 3 شهریور در شهرستان  آغاز شده و تا 12 آبان نیز ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس اضافه کرد: در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح ، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد .

حجت الاسلام مرادی از ائمه جماعات محترم خواست تا با تولید کلیپ یک دقیقه ای از فعالیت های خود در مسجد در گام اول این مهرواره با عنوان «لبیک» شرکت کنند که تاکنون نیز عده زیادی از ائمه محترم جماعات این کلیپ را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

 

پایان پیام/ 704