توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در راستای رواق همدلی

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در راستای رواق همدلی

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام موسوی با اشاره به استمرار نهضت مواسات در مسجد حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) گفت: به منظور حمایت از اقشار بی‌بضاعت و در راستای رواق همدلی هر ماه بسته‌های معیشتی میان اقشار محروم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سید رحیم موسوی امام جماعت مسجد حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار نهضت مواسات در مسجداظهار کرد: در راستای حمایت از محرومان هر ماه بسته های معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می گردد.

وی بیان کرد: همچنین در طول ماه در چند نوبت طبخ غذا انجام و میان خانواده های محروم توزیع می شود و بنا داریم، به مناسبت بازگشایی مدارس نوشت افزار و بسته های فرهنگی تهیه و به دانش آموزان اهدا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۰ مرحله بسته های معیشتی میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است، گفت: برپایی ایستگاه سلامت به منظور توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان مردم و  تهیه و توزیع پنج هزار ماسک از سوی اهالی مسجد و توزیع یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مسجد برای استفاده مردم جانمایی شد.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: کمک برای تعمیر و مرمت منازل افراد محروم، پرداخت قرض نیازمندان و حمایت از خانواده هایی که به دلیل بحران کرونا متضرر شده اند، در این دوران انجام شد.

 

امام جماعت مسجدحضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)  ابراز کرد: سال های گذشته فعالان مسجدی با برپایی مواکب و راه اندازی کاروان های سفر زیارتی برای پیاده روی اربعین و با حضور در مراسم جاماندگان اربعین در اجتماع حضور میلیونی مردم در این سفر معنوی نقش تاثیرگذاری داشته اند و در حال حاضر و با توجه به شرایط کرونایی تلاش می کنند که نسبت به قرائت زیارت اربعین در منازل اهتمام داشته باشند.

 

وی با اشاره به فعالیت ها و رویکرد کانون فرهنگی هنری حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) برای نوجوانان و جوانان گفت: در محورهای قرآنی، آموزشی و سرود دوره هایی برای مخاطبان برگزار می شد که اکنون به دلیل بحران کرونا این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود.

پایان پیام/ 704