مسجد امیرالمومنین(ع) روستای ایلی بلاغ ماهنشان بازسازی می شود

مسجد امیرالمومنین(ع) روستای ایلی بلاغ ماهنشان بازسازی می شود

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام سجاد بختی از جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال کمک مردمی برای بازسازی مسجد امیرالمومنین(ع) روستای ایلی بلاغ ماهنشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، روحانی مستقر روستای ایلی بلاغ ماهنشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روستای ایلی بلاغ با جمعیت بالای 1100 نفر تنها یک مسجد دارد که نیاز به توسعه و بازسازی دارد.

 

حجت الاسلام سجاد بختی با اشاره به وضعیت موجود مسجد امیر المومنین (ع)  افزود: تخریب و ترک دیوار های مسجد، عدم وجود سرویس بهداشتی، کم بودن زیر بنای مسجد و موارد دیگر از جمله مهمترین مشکلات مسجد در این روستا میباشد.

 

وی اظهار داشت: به علت کمبود زیر بنا برای حضور بانوان در مسجد با مشکل مواجه هستیم و نمازگزاران برای استفاده از سرویس بهداشتی و گرفتن وضو به خانه همسایه های مسجد میروند.

 

حجت الاسلام بختی با بیان اینکه مشارک مردمی برای حل مشکلات روستا در روستای ایلی بلاغ بالاست افزود: با عنایت خداوند متعال و مشارکت مردم با ایمان و پاک دل “ایلی بلاغ” توانستیم حدود 10 میلیارد ریال کمک مردمی برای بازسازی و توسعه روستا جمع آوری کنیم.

 

وی ادامه داد: بانوان روستا با اهدای طلا های خود و مردان روستا با اهدای 3 قطعه زمین جمعا به مساحت 300 متر مربع در همسایگی مسجد زمینه را برای بازسازی و توسعه مسجد فراهم کرده اند.

 

روحانی مستقر روستای ایلی بلاغ از مشارکت جوانان جهادگر برای شروع عملیات ساخت و ساز مسجد ظرف یک هفته آینده خبر داد.

 

 

پایان پیام/ 73