برگزاری حلقه های معرفت حسینی به مناسبت اربعین

برگزاری حلقه های معرفت حسینی به مناسبت اربعین

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
سلطانی گفت: برگزاری حلقه های معرفت حسینی در دستور کار کانون شهید آوینی قرار دارد تا همه با هم با همه توان برای معرفت افزایی در این بخش تلاش کنیم.

احمد سلطانی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی و قیام حسینی از ارزش های مهم دین اسلام است که نباید به فراموشی سپرده شود؛ بلکه باید هر روز در این بخش فعال تر از همیشه وارد عمل شویم.

وی افزود: قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی همواره در جامعه از برجستگی خاص برخوردار بوده است و اجرای برنامه های فرهنگی در این راستاست تا حماسه حسینی همواره جریان داشته باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی با اشاره به برگزاری برنامه های معرفتی و فرهنگی در طول ماه محرم و صفر خاطر نشان کرد: علاوه بر نشست های تخصصی و معرفت افزایی، استفاده از توان سخنرانان و احیای حماسه حسینی در بین نسل جدید، تلاش داریم تا خدمت رسانی به نیازمندان با جمع آوری کمک های مردمی، توزیع کمک ها و نذورات مردمی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب جهاد خدمت رسانی به مردم اجرایی شود. 

سلطانی گفت: برگزاری حلقه های معرفتی فرهنگ حسینی در دستور کار کانون شهید آوینی قرار دارد تا همه با هم با همه توان برای معرفت افزایی در این بخش تلاش کنیم.

وی افزود: فضاسازی مسجد و محل، اجرای هر خانه یک پرچم، برگزاری مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری شهید آوینی می باشد.

 

پایان پیام/ 704