کانون ریحانه الزهرا(س) میزبان مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر

کانون ریحانه الزهرا(س) میزبان مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام قربانی از برگزاری آیین عزاداری دهه سوم ماه صفر در کانون خبر داد و گفت: این کانون در دهه دوم ماه صفر میزبان محبان و دوست داران اهل بیت می باشد.

حجت الاسلام خسرو قربانی مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه الزهرا سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: آیین عزاداری و سوگواری دهه دوم ماه صفر هر شب با نوای روضه خوان کربلایی علیرضا گودرزی در محل کانون برگزار می شود.  

وی افزود: حضور در آیین عزاداری و سوگواری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است و تلاش داریم تا دهه دوم و سوم ماه صفر برنامه های فرهنگی و دینی مناسبی را برای افراد اجرایی کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه الزهرا(س) خاطر نشان کرد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ ساز رشد و پویایی جوانان و نوجوانان در مناطق شهری و روستایی هستند و در این بخش همه توان ما برای نهادینه کردن ارزش های دینی و انقلابی در بین نسل جدید است تا همه با هم برای رشد و تعالی گام برداریم.

حجت الاسلام قربانی افزود: سخنرانی و تبیین قیام عاشورا، مداحی مداحان اهل بیت (ع) و قرائت قرآن و زیارت عاشورا از جمله برنامه های عزاداری کانون های فرهنگی هنری ریحانه الزهرا سلام الله علیها  در ماه صفر است که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی یادآور شد: استفاده از فضای مجازی و انتشار برنامه های ماه صفر برای افرادی که به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شرایط لازم را ندارند از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری ریحانه الزهرا سلام الله علیها در کنار رسیدگی به نیازمندان و خدمات رسانی به آنان است.

 

پایان پیام/ 704