آمادگی بچه مسجدی ها برای خدمت به جاماندگان‌ اربعین‌

آمادگی بچه مسجدی ها برای خدمت به جاماندگان‌ اربعین‌

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
میثم زارع گفت: بچه های مسجدی کانون آستین همت را بالا زدند تا در روز اربعین با خدمت به جاماندگان اربعین نام خود را در فهرست زائران حسینی ثبت کنند.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل کرونا توفیق حضور در مراسم اربعین حسینی پیدا نکردیم بنابراین با مشورت بچه های مسجد تصمیم گرفتیم تا از قافله عشاق امام حسین (ع) عقب نمانده و به روش های مختلف عرض ارادت به ساحت مقدس آن حضرت ارادت کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: در همین راستا بچه های مسجدی کانون آستین همت را بالا زدند تا در روز اربعین با خدمت به جاماندگان اربعین نام خود را در فهرست زائران حسینی ثبت کنند.


وی بیان کرد: از آنجایی که امسال پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود کانون باقرالعلوم ریگ سلمی در این مسیر پیاده روی قرار دارد بنابراین در نظر داریم موکب راه اندازی کنیم.


زارع ابراز کرد: از خدمات این موکب توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، آب معدنی و بسته های فرهنگی تبلیغی اربعین است که به صورت رایگان در بین عزاداران حسینی توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج با بیان این مطلب که بقعه متبرکه امامزاده شاهزاده ابوالقاسم مقصد جاماندگان اربعین حسینی است، یادآور شد: این امام زاده در بین مردم معروف به زیارت بچه است و در جوار شهرستان های کهنوج، قلعه گنج و رودبار جنوب قرار دارد که همه ساله در ایام اربعین، جاماندگان از این سه شهر و حتی شهرستان های دیگر با پای پیاده به این مکان مقدس می آیند.


زارع در خاتمه عنوان کرد: با راه اندازی موکب و خدمت رسانی به جاماندگان اربعین حسینی خواستیم بگوییم اگر چه امسال امکان توفیق حضور در کربلا را نداریم اما فرصت خدمت و نوکری برای اباعبدالله (ع) را از دست نمی‌دهیم.

پایان پیام/ 586