برپایی موکب «سفینه نور» در کانون شهید مطهری بابل

برپایی موکب «سفینه نور» در کانون شهید مطهری بابل

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰
کامیاب از برپایی موکب «سفینه نور» ویژه اربعین حسینی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل خبر داد.

«محمدرضا کامیاب»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به شیوع کرونا و محدودیت سفر به کربلا و حضور در پیاده روی میلیونی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) اشاره و اظهار کرد: امسال به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برای جاماندگان اربعین موکب در بابل برپاشده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل بابیان اینکه موکب «سفینه نور» از 14شب مانده به اربعین امام حسین(ع) در محوطه ای به ماسحت 2هزار و 500متر برپاشده، افزود: هر شببین 700-800سوگوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آن حضرت با حضور در این موکب به عزاداری برای آل الله می پردازند.

 

وی با اشاره به اقبال عمومی مردم و مسئولین از اجرای تئاتر های اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگر محله بابل، گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه اربعین امام حسین(ع) به همت بچه های مسجد خراسانی رودگر محله تئاتر هایی با محتوای محرم، عاشورا و اربعین تولید و در این ایام روی صحنه می رود.

 

کامیاب با بیان اینکه در این موکب ترویج مفاهیم دینی را با ارائه خدمات به نیت امام حسین(ع) پیگیر هستیم، یادآورشد: عزاداران حسینی از سوی خادمین موکب «سفینه نور» با چای و قهوه عراقی، غذای گرم و ساندویچ پذیرایی می شوند.

 

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های این موکب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا همراه است، گفت: علاقه‌‌مندان به تماشای نمایش های اعضای کانون شهید مطهری می‌توانند تا اربعین حسینی هر شب به موکب «سفینه نور» مراجعه کنند.

پایان پیام/ 286