نوع دوستی به نیت شهدا از توزیع لوازم التحریر تا اهدای کپسول اکسیژن به بیماران

نوع دوستی به نیت شهدا از توزیع لوازم التحریر تا اهدای کپسول اکسیژن به بیماران

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰
نیرین گفت: امسال همزمان با بازگشایی مدارس در قالب طرح توزیع احسان به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) ساری تعداد۱۱۰بسته لوازم التحریر به نیابت از ۱۰هزار و ۴۰۰شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نیرین» امروز(یکم مهر) در حاشیه اجرای بیست و دومین مرحله طرح توزیع احسان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت، اظهار کرد: در این مرحله لوازم التحریر، گوشت قربانی و کپسول اکسیژن تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری افزود: در این مرحله به نیت 10هزار و 400شهید دوران دفاع مقدس و با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، تعداد 200بسته گوشت قربانی ویژه ایام ماه صفر در قالب بسته های1.5کیلیویی تا 2کیلویی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

وی بابیان اینکه برای تهیه این بسته‌های گوشت نذری 15میلیون تومان هزینه شده، یادآور شد: بیست و سومین مرحله توزیع احسان جهت توزیع مواد اولیه زندگی شامل برنج، گوشت، شکر، قند، ماکارونی و... هم‌زمان با روز مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) باهدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام خواهد شد.

 

نیرین اضافه کرد: تلاش داریم همزمان با مبعث با همکاری صمیمانه خیریه 110، پایگاه های مقاومت سردار شهید «عباس شیراوژن» و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید «عباسعلی نیرین» طرح «هرخانه یک کیک» را برای دومین مرتبه با هدف نشان لبخند برلبان نیازمندان به اجرا درآوریم.

 

وی با بیان اینکه در پی شیوع مجدد کرونا و افزایش تعداد بیماران کرونایی و کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی دارای مشکلات حاد تنفسی که در منازل خود دوران قرنطینه را سپری می کنند با همکاری خیرین تعداد 10کپسول اکسیژن به ارزش 30میلیون تومان تهیه شدف گفت: این کپسول ها به صورت امانی با ارائه کارت ملی از طرف مسجد امیرالمومنین(ع) ساری تحویل خانواده های بیماران نیازمند می شود.

نیرین از تداوم روند تهیه کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تا مهار این بیماری خبر داد و خاطرنشان شد: مردم نوع دوست ساری و خیرین می توانند برای ادامه حیات بیماران کرونایی در تهیه این کپسول ها یاری رسان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و خیریه 110 باشند.

 

وی بابیان اینکه کمک‌های مردمی با محوریت بیت جانباز شهید «عباسعلی نیرین»، بسته‌بندی و برای توزیع آماده می‌شود، افزود: هر مرحله از توزیع احسان به نیابت از یک شهید انجام می‌شود.

 

نیرین به بازگشایی مدارس و آسیب دیدن مشاغل در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا، مردم خیرخواه و ستاداجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران برای دانش آموزان نیازمند مرکز استان لوازم‌التحریر تهیه کرد.

 

وی از توزیع 110بسته حمایتی لوازم التحریر به ارزش حدود 12میلیون تومان خبر داد و افزود:این بسته های کمک آموزشی بسته به مقطع تحصیلی دانش آموزان شامل اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم ابتدایی، مقطع راهنمایی و مقطع دبیرستان متفاوت است.

 

پایان پیام/ 286