نمایشنامه خوانی بچه های مسجد در صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران

نمایشنامه خوانی بچه های مسجد در صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران

تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۰
معصومی از برگزاری همایش نمایشنامه خوانی بچه های مسجد به مناسبت چهل و یک سالگی سالگرد پیروزی دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران خبر داد.

«یاسر محمودی برنتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و تداوم تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری و سالن های نمایش برنامه های هنری ویژه چهل و یک سالگی دفاع مقدس همانند سال گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران از برگزاری همایش بچه های مسجد با خوانش ۵ متن نمایشی به صورت لایو از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران خبر داد، افزود: این برنامه یکشنبه ۴مهر ماه جاری، از ساعت ۱۰ -۱۴ اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: در این برنامه شش گروه نمایشی آثاری از ۴ نویسنده شامل:سه و چهارده، این قصه برای نخوابیدن است، کارستان، حریر و پیر ننا  را به شکل نمایشنامه خوانی ارائه خواهند کرد.

 

محمودی گفت: این برنامه در قالب همایش بوده و هر ۶ گروه حاضر از منتخبین کارگاه های آموزشی حوزه هنری مازندران هستند که پیشتر تحت آموزش تورج زایدلی به این مرحله رسیده اند.

 

وی افزود: متون حاضر آثاری از «علیرضا سعیدی کیاسری»، «بهناز دوستی»، «رضا بیات» و «محمدرضا آزاد» از مجموعه کارهای بچه های مسجد با موضوعات اجتماعی، مذهبی، آزاد، آئینی و... است که به صورت لایو اینستاگرامی به آدرس  http://Instagram.com/hozehonarimazandaran  پخش خواهد شد.

 

 

رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

پایان پیام/ 286