برگزاری قرائت زیارت «اربعین» در کانون «ذکرالله»

برگزاری قرائت زیارت «اربعین» در کانون «ذکرالله»

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰
قاسمیان نژاد از برگزاری مراسم قرائت زیارت «اربعین» همزمان با اربعین حسینی در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به فرموده امام حسن عسکری (ع)، از نشانه های مومن زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین بوده و این مهم مورد تاکید قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم افزود: در حالی که امسال به سبب شرایط موجود جامعه امکان زیارت امام حسین (ع) برای همگان میسر نیست، برنامه قرائت زیارت اربعین را زمزمه می کنیم تا در ثواب زائران حسینی سهیم باشیم.

 

وی بیان کرد: مراسم قرائت زیارت اربعین هر سال به همت کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» برگزار می شود و امسال نیز این برنامه روز دوشنبه پنجم مهرماه و همزمان با اربعین حسینی انجام می شود.

 

قاسمیان نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه با نوای بخشی از ذاکران اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام سجودی کارشناس مذهبی در صبح روز اربعین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم در پایان ضمن دعوت از شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این مراسم که از ساعت پنج و نیم صبح روز اربعین انجا می شود، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حضور در این برنامه شد.

پایان پیام/ 691