حرکت کاروان خودرویی عزاداری اربعین به همت بچه های مسجد در قائم شهر

حرکت کاروان خودرویی عزاداری اربعین به همت بچه های مسجد در قائم شهر

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰
مومنی از حرکت کاروان خودرویی خانوادگی ویژه جاماندگان اربعین به همت اعضای کانون فرهنگی هنری اخلاص روز دوشنبه ۵مهر ساعت۸و۳۰دقیقه از مقابل مسجد امیرالمومنین(ع) قائم شهر خبر داد.

«علیرضامومنی خنکدار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به شرایط کرونایی و محدودیت های اعزام زائران به اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: برای بزرگداشت اربعین ویژه جاماندگان ویژه برنامه کاروان خودرویی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان قائم شهر تدارک دیده شده است.

 

عضو فعال کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان قائم شهر افزود: کاروان خودرویی خانوادگی با خودرو شخصی دوشنبه 5مهر ساعت8و30دقیقه مصادف با سالروز اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حرکت خود را پس از قرائت زیارت اربعین، پذیرایی عزاداران حسینی و آماده سازی خودروها از مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان ساری، خیابان شهید بلباسی(مهمانسرا) آغاز می کند.

 

وی با بیان اینکه حرکت به سمت گلزار شهدای سید ملال به قصد زیارت قبور شهدا و سپس حرکت به سمت موزه دفاع مقدس قراخیل برنامه ریزی شده، اذعان کرد: عزاداران امام حسین(ع) با حضور در این مراسم هم نوا با زائران پیاده اربعین، جلوه‌های ویژه‌ای از عشق وارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) به نمایش خواهند گذاشت.

 

مومنی خنکدار با بیان اینکه برادران و خواهرانی که خودروی شخصی ندارند هم می توانند در این مراسم شرکت کنند فقط حضور خود را به شماره ی 09119116004(دهقان) اعلام نمایند، خاطرنشان شد: همچنین جهت ثبت نام، دریافت پرچم و پوستر نیز به همین شماره پیامک ارسال شود.

 

پایان پیام/ 286