همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز در برپایی موکب های اربعینی در باغ «جنت» شیراز

همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز در برپایی موکب های اربعینی در باغ «جنت» شیراز

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی از همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز در برپایی موکب های اربعینی در باغ «جنت» شیراز خبر داد و گفت: این موکب ها از ۳۱ شهریور برپا شده و به مدت یک هفته فعال است.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از 31 شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس و نزدیک شدن ایام اربعین، موکبی با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» و با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در ورودی باغ «جنت» شیراز برپا شده است.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز با اشاره به اینکه این موکب ها به مدت یک هفته فعال است و 10 غرفه مختلف در این موکب دیده شده است که بخش پذیرایی آن به عهده کانون است، افزود: هر شب نزدیک 650 عدد ساندویچ بین مردم توزیع می شود که انواع ساندویچ ها را در بر می گیرد.

وی اضافه کرد: این برنامه به یاد اربعین و حرکت پیاده روی اربعین شکل گرفته است که سعی کردیم به خاطر آنکه مردم از رفتن به پیاده روی اربعین محروم شده اند، این موکب ها برپا شود تا مردم از آن حال و هوا جدا نشوند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و بزرگداشت خانواده شهدا و ایثارگران را داریم، افزود: مسابقات مینی فوتبال به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار کردیم که هشت تیم در 2 رده زیر و بالای 16 سال برگزار می شود.

وی، معرفی کتاب در حوزه های دفاع مقدس و شهدا، سیاه پوشان محله و مقابل مسجد و برپایی موکب به مدت 13 شب مقابل در مسجد از دیگر برنامه های کانون در ایام هفته دفاع مقدس است.

پایان پیام/ 130