خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)»

خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰
حضوری گفت: ۲ تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در جمع نوجوانان مسجدی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به خاطره گویی از آن دوران درخشان پرداختند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: بازگویی خاطرات دوران شکوهمند دفاع مقدس لازم و ضروری بوده و این مهم باید برای همیشه باقی بماند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: وظیفه بازماندگان و رزمندگان آن دوران این است که با بیان خاطرات رشادت ها و دلیرمردی های شهدا و رزمندگان نگذارند این دوران شکوهمند به فراموشی سپرده شود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در این راستا و به سبب بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان شهرستان در آن دوران، با دعوت از راویان و رزمندگان به نوبه خود در زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس سهیم شدند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور امیر عضدی و جعفرزادگان از رزمندگان دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار و بچه های نوجوان مسجدی به پای خاطرات شیرین دفاع مقدس از زبان بازماندگان آن دوران نشستند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم همراه با نماز مغرب و عشا برگزار شد، تصریح کرد: همچنین مرثیه خوانی ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این شب خاطره بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان گفت: پخش کلیپ های دوران دفاع مقدس، برگزاری شب های خاطره دفاع مقدس و... از برنامه هایی است که همواره در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

پایان پیام/ 691