پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» برگزار می شود

پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰
پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» به میزیانی خبرگزاری شبستان در راستای انتشار اخبار و تصاویر از مراسم قرائت زیارت اربعین و آیین های سنتی و محلی ایران اسلامی و خارج از کشور به ویژه عراق برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» به میزیانی خبرگزاری شبستان در راستای انتشار اخبار و تصاویر از مراسم قرائت زیارت اربعین و آیین های سنتی و محلی ایران اسلامی و خارج از کشور به ویژه عراق برگزار می شود.

 

انتشار اخبار و تصاویر «عکس و فیلم» از مراسم قرائت زیارت اربعین، پیاده روی، مواکب حسینی، عزاداری مساجد و هیئت مذهبی و همچنین آیین های سنتی و محلی ایران اسلامی و خارج از کشور به ویژه عراق از محورهای این پویش سراسری است.

 

استفاده حداکثر ۱۵۰ کلمه در یک خبر، ارسال حداکثر سه قطعه عکس به صورت افقی و ارسال حداکثر ۲ دقیقه فیلم حداکثر ۲۵ مگابایت از شرایط شرکت در پویش سراسری «من خبرنگار اربعینم» تعیین شده است.

 

علاقه‌ مندان می توانند متن خبر و یا تصاویر خود را با ذکر جزییات «نام و نام خانوادگی فرستنده، شماره همراه، مکان جغرافیایی مرتبط با موارد ارسالی» از طریق پیام رسان های گپ،ایتا و واتساپ به شماره ۹۸۹۳۸۷۵۳۶۶۷۰ ارسال کنند.

 

پایان پیام/ 73