برپایی مراسم روضه خوانی اربعین حسینی با همکاری کانون «شهید خلقی» شیراز

برپایی مراسم روضه خوانی اربعین حسینی با همکاری کانون «شهید خلقی» شیراز

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰
علی پور با اشاره به برپایی مراسم روضه خوانی اربعین حسینی در مسجد «المهدی (عج)» شیراز و با همکاری کانون «شهید خلقی»، گفت: این مراسم با یادواره شهدای محله «بالاکف (لاینز)» همراه است.

«محمدحسین علی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و همزمان با هفته دفاع مقدس یک شنبه چهارم مهرماه از ساعت 20 مراسم روضه خوانی اربعین حسینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید «حمید خلقی» و پایگاه مقاومت شهید «یدالله شریفی» در مسجد «المهدی (عج)» شیراز برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «حمید خلقی» شیراز با بیان اینکه این مراسم با یادواره شهدای محله «بالاکف (لاینز)» همراه است، افزود: در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، حجت الاسلام «شیراحمدی» سخنرانی خواهند کرد.

وی از حضور هیئت های مذهبی «بالاکف (لاینز)» و «شیفتگان ابالفضل (ع)» در این مراسم خبر داد و گفت: برادران شهید «قاسم صدق آمیز» و مداحان اهل بیت (ع) پایگاه در این مراسم به مرثیه سرایی و نوحه خوانی اربعین حسینی می پردازند و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز گرامی داشته می شود.

 

پایان پیام/ 130