توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۰
قدیمی از توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت فرارسیدن اربعین شهادت سومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسین علیه اسلام توسط بچه های مسجد خبر داد.

جواد قدیمی مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت فرارسیدن اربعین شهادت سومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسین علیه اسلام توسط بچه های مسجد خبر داد.

وی اظهارداشت:این برنامه با یاری و همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران انجام شد که برخی از خانواده های نیازمند از این طرح بهره مند شدند.

مدیرکانون فرهنگی هنری انتظار خاطرنشان کرد:بچه های کانون در برنامه های خود، حمایت از خانواده های کم بضاعت و نیازمند را در اولویت قرار داده اند که در همین راستا طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه متعددی به همت بچه های مسجد و خیران در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده که در قالب کمک های مومنانه میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

قدیمی در پایان با تاکید بر اینکه روند طرح های خیرخواهانه بچه های مسجد در کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت همچنان ادامه دارد از خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون خواست نسبت به یاری نیازمندان در اجرای طرح های «کمک مومنانه» بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری انتظار را یاری رسانند.

پایان پیام/ 704