توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های نیازمند به مناسبت اربعین حسینی

توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های نیازمند به مناسبت اربعین حسینی

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۰
ترابیان از توزیع بسته های حمایتی در قالب رواق همدلی به همت بچه های مسجدی کانون به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد.

محمد ترابیان مدیر کانون فرهنگی هنری شهید همت در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از توزیع بسته های حمایتی در قالب رواق همدلی به همت بچه های مسجدی کانون به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد.

وی اظهارداشت:این بسته های حمایتی شامل گوشت قرمز،مرغ،تن ماهی،برنج،روغن،چای،قند،اقلام بهداشتی،لوازم التحریر و... می باشد که به همت بچه های مسجد و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده بودند توزیع گردید.

ترابیان بیان کرد:این کانون از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا پای کار آمده و با توزیع اقلام غذایی،فرهنگی،بهداشتی و... توانسته باری را از دوش مسئولین امر بردارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید همت گفت:از دیگر خدمات این کانون در ایام کرونا کمک رسانی به مراکز واکسیناسیون با مشارکت پایگاه بسیج جهت تسریع در روند کادر درمان در این امر می باشد به طوریکه روزانه تعدادی از اعضای کانون براساس لوحی که تنظیم نموده به مراکز واکسیناسیون رفته ودر جاهایی که نیاز به کمک می باشد خدمات ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد:جهت ایجاد اوقات فراغت در بین بچه های کانون و همچنین حفظ ارتباط مستمر با اعضای مسجد جلسات و کلاس های مجازی وحضوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که می توان به کلاس های قرآنی،کارآفرینی،هنری و... اشاره نمود.

پایان پیام/ 704