همه نهادها برای گسترش فضای تحولی مساجد تلاش کنند

همه نهادها برای گسترش فضای تحولی مساجد تلاش کنند

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام نوری‌زاده در دیدار با مدیر شبکه ۳ سیما، گفت: اگر همه نهادها نقش خود را ایفا کنند مساجد پربارتری را خواهیم داشت و فضای تحولی مسجد از محدوده جغرافیایی مسجد فراتر می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «سید ناصرالدین نوری زاده»، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با علی فروغی رئیس شبکه 3 سیما دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با تشکر از رسانه ملی در محور قرار دادن مساجد در سریال ها و فیلم های این سازمان، گفتاگر همه نهادها سهم خود را ایفا کنیم مساجد پربارتری را خواهیم داشت و فضای تحولی مسجد از محدوده جغرافیایی مسجد نیز فراتر می‌رود.

 

پیش از این نیز رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در دیدار با مرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی، مجید زین العابدین، مدیر شبکه یک و مسوول قرارگاه مسجد سازمان صداوسیما، تشکیل قرارگاه مسجد در سازمان صداوسیما را نشان از اهتمام ویژه رسانه ملی به موضوع مسجد، برشمرده بود.

 

گفتنی است؛ در این دیدار که شنبه، سیزدهم مهرماه در مرکز رسیدگی به امور مساجد انجام شد؛ حجت الاسلام والمسلمین ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز حضور داشت.

 

پایان پیام/ 40