برگزاری پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای کانون مسجد قائم بالا بهشهر

برگزاری پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای کانون مسجد قائم بالا بهشهر

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۰
روشنعلی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا، پانزدهمین یادواره ۴۱ تن از شهدای مسجد قائم بالا بهشهر به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه بسیج مسجد قائم بالا یهشهر برگزار شد.

«مصطفی روشنعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: افتخار بچه های کانون های فرهنگی مساجد تکریم در برابر افتخاری است که شهدا برای ما آوردند و برای این مهم با تمام توان پای کار خواهیم بود و برگزارییادواره شهدا یکی از ابزارهای تکریم شهدا و خانواده های شهداست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد قائم بالا یهشهر افزود: امروز وظیفه ما آن است که در سطح کانون فرهنگی هنری مسجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم و برگزاری یاد.واره شهدا یکی از راههای تحقق منویات رهبری در این بخش است.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل جدید اهتمام جدی دارد؛ خاطر نشان کرد: برگزاری سه شنبه های تکریم و تلاش برای حضور در بین خانواده شهدا با حضور جوانان و نوجوانان یکی از برنامه های مهم ماست.

 

روشنعلی گفت: همچنین غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در طول هفته دفاع مقدس و برگزاری نشست های روشنگری برنامه های مهم ما با هدف نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلتمی و شهید و شهادت در بین نسل جدید است و با قوت اجرایی می شود.

 

به گزارش شبستان، پانزدهمین یادواره 41 تن از شهدای مسجد قائم بالا بهشهر با سخنران حجت الاسلام داوری از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و اخوی شهید بزرگوار داوری و مداحان حسین روشنعلی و اسماعیل شیخ بهایی، یکشنبه 4 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم بالا بهشهر برگزار شد.

پایان پیام/ 175