کانون‌های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است

کانون‌های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸
حسن زاده گفت: کانون های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است و فعالان این حوزه باید در این خصوص تلاش مضاعفی برای نقش آفرینی در خصوص ارائه الگوهای مناسب مسجد تراز اسلامی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی حسن زاده» شامگاه 13 مهرماه در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مسجد تراز اسلامی در قالب یک طرح جامع گردآوری شده است تا ارکان این نهاد معنوی مشخص و تبیین شود.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: کانون های مساجد یکی از ارکان مسجد تراز اسلامی است و فعالان این حوزه باید در این خصوص تلاش مضاعفی برای نقش آفرینی در خصوص ارائه الگوهای مناسب مسجد تراز اسلامی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: تقویت جبهه فرهنگی از مهمترین عوامل برای حفظ جایگاه مسجد و رسیدن به هدف مسجد تراز اسلامی است.

 

حسن زاده خاطر نشان کرد: فعالان قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در یک طرح ابتکاری اپلیکیشن اربعین را به صورت سه زبانه منتشر کرده اند و این نرم افزار بزودی با ارتقا به چهارزبانه و اضافه کردن الگوهای مکه و مدینه ارائه خواهد شد.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا (سلام الله علیها) افزود: علاقمندان راهپیمایی اربعین حسینی می تواند از خدمات این اپلیکیشن به خوبی بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: مهمترین وظیفه نهادهای فرهنگی هماهنگی برای تقویت و پشتیبانی در خاکریز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

حسن زاده یادآور شد: هم افزایی در جبهه فرهنگی موجب تقویت بیش از پیش و هماهنگی در کارهای فرهنگی و حرکت جمعی و همسو می شود.

پایان پیام/ 365