اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به محرومان به همت کانون شهدای صابرین

اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به محرومان به همت کانون شهدای صابرین

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
محمدی از اهدای ۳۰۰ سبد معیشتی به نیازمندان به همت کانون «شهدای صابرین» خبر داد و گفت: این کمک‌ها در راستای کمک های مومنانه و در قالب طرح «همدلی» اجرا شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانونهای مساجد، «حسین محمدی»، از اجرای طرح «همدلی» به همت فعالین کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین استان تهران خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دهه سوم ماه صفر و اربعین حسینی، کمک های مؤمنانه در قالب طرح همدلی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای صابرین توزیع شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای صابرین افزود: در شرایطی که کرونا همچنان در اوج است؛ دستگیری از نیازمندان وظایف مهمی است که به عنوان مسلمان برعهده داریم و نباید از حال مومن غافل بمانیم. بنابر این این طرح و پویش های همدلی، دستگیری از نیازمندان در راستای تداوم رزمایش مؤمنانه با نام و یاد امام حسین(ع) به مناسبت اربعین حسینی اجرا می شود و کار بسیار ارزنده و پربرکتی است که امیدواریم ثمرات آن را در سطح جامعه شاهد باشیم.

 

محمدی از اهدای ۳۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان به همت بچه های کانون و با مشارکت پایگاه بسیج و خیرین خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک های مومنانه و با هزینه ۱۰ میلیون تومانی اجرایی شد.

 

وی افزود: علاوه بر اجرای کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان، نشست های بصیرتی و برگزاری مراسم عزاداری هم در دستور کار اعضای این کانون است.

 

 

پایان پیام/ 40