اهدای لوازم التحریر به دانش آ‌موزان نیازمند توسط کانون فرهنگی هنری امام رئوف(ع)

اهدای لوازم التحریر به دانش آ‌موزان نیازمند توسط کانون فرهنگی هنری امام رئوف(ع)

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
سیدین با اشاره به استمرار نهضت مواسات از سوی کانون امام رئوف(ع)، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به نیابت از شهدای دفاع مقدس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«سید محمد سیدین»، با اشاره به استمرار کمک های مومنانه به همت کانون امام رئوف اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اربعین حسینی و بازگشایی مدارس از سوی کانون و خیریه وابسته این کانون لوازم التحریر، گوشت قربانی و کپسول اکسیژن تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رئوف افزود: در این مرحله به نیابت از شهدای دوران دفاع مقدس و با یاری خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، تعداد ۵۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ایام ماه صفر در قالب بسته های یک کیلو و نیم تا 2کیلویی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.
 
 
 

سیدین با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های گوشت نذری۳۰ میلیون تومان هزینه شده، گفت:در پی شیوع مجدد کرونا و افزایش تعداد بیماران کرونایی و کمبود کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی دارای مشکلات حاد تنفسی که در منازل خود دوران قرنطینه را سپری می کنند با همکاری خیرین تعداد ۵ کپسول اکسیژن به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه شد و این کپسول ها به صورت امانی با ارائه کارت ملی از طرف مسجد تحویل خانواده های بیماران نیازمند می شود.

 

 

وی به بازگشایی مدارس و آسیب دیدن مشاغل در پی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: خیریه زیر نظر کانون فرهنگی هنری امام رئوف با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا، مردم خیرخواه و ستاداجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای دانش آموزان نیازمند لوازم‌التحریر تهیه کرده است. در همین راستا ۳۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به ارزش حدود ۲۰ میلیون توزیع شد و بسته های کمک آموزشی بسته به مقطع تحصیلی دانش آموزان شامل اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم ابتدایی، مقطع راهنمایی و مقطع دبیرستان متفاوت است.

 

 

پایان پیام/ 40