مراسم عزاداری ظهر اربعین در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

مراسم عزاداری ظهر اربعین در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
گواهیان گفت: آیین عزاداری و سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان (ع) در ظهر روز اربعین به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آیینی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان (ع) و بازماندگان خاندان آل الله (ع) در ظهر روز اربعین گرامی داشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم با مرثیه سرایی و نوحه خوانی عطایی از ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود و بچه های مسجد در مصیبت جانگداز حسین بن علی (ع) به سوگ نشستند.

 

وی بیان کرد: همچنین بچه های مسجد پس از این آیین، ناهار را میهمان سفره با برکت حضرت سیدالشهدا (ع) بودند.

 

گواهیان عنوان کرد: در برنامه دیگری به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در شب اربعین حسینی، یاد و خاطره شهدای کربلا گرامی داشته شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی فصاحت کارشناس مذهبی و عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و مرثیه خوانی میرزایی از ذاکران اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده است.

پایان پیام/ 691