ارائه خدمات مشاوره به کودکان، نوجوانان و جوانان با پویش فرزندپروری رضوی

ارائه خدمات مشاوره به کودکان، نوجوانان و جوانان با پویش فرزندپروری رضوی

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۳ در ادامه پویش فرزندپروری رضوی نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره گروهی در مسجد اسلامیه منطقه ۱۳ اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین توجه ویژه به کودکان و نوجوانان و جوانان ، خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۳ در ادامه پویش فرزندپروری رضوی نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره گروهی در مسجد اسلامیه منطقه ۱۳ واقع در محله زاهدگیلانی اقدام کردند.

در این اقدام که از ۳۱ شهریورماه آغاز و تا هشتم مهرماه ادامه دارد خادمیاران امام رئوف موضوعات مشاوره ای مختلفی را برای این گروه از جامعه تهیه کرده که طی سه جلسه با عناوین زیر به  نوجوانان و جوانان اهالی منطقه و محل ارائه می کنند.

 برای دختر خانم ها با موضوع "دختران امروز، مادران فردا" که در تاریخ ۳۱ شهریور ماه برگزار شد.

- برای آقا پسرها در سنین ۷ تا ۱۲ سال ارائه "نکات اخلاقی همراه با بازی و کاردستی" که در هفتم مهرماه انجام خواهد شد.

- برای آقا پسرها با سنین ۱۳ تا ۱۸ سال در خصوص "مسائل بلوغ و هنجارهای مرتبط با این سنین" که در هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.

کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۳ سعی نموده با همفکری و استفاده از اساتید حوزه مشاوره و همچنین ظرفیت خادمیاران و یاوران رضوی، موضوعات مشاوره ای متنوعی را برای گروه های مختلف سنی تهیه کرده و در مراسم مختلف مذهبی از طریق پایگاه مساجد به علاقه مندان و مراجعین ارائه کنند .

پایان پیام/ 704