اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به نیابت از شهدای کربلا

اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به نیابت از شهدای کربلا

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
اکبرپورگفت: کانون فرهنگی هنری شهید خرازی با مشارکت مرکز نیکوکاری۲۰۰ بسته غذایی به نیابت از شهدای کربلا تدارک و در بیست وسومین مرحله از کمک های همدلی خود دربین خانواده های آسیب پذیرمنطقه توزیع نمود.

حسن اکبرپور مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی کامل به نیابت از شهدای کربلا به همت  بچه های کانون و با مشارکت مرکزنیکوکاری مسجد در بیست و سومین مرحله ازکمک های مومنانه کانون و مسجد خبرداد.


وی گفت: انفاق کردن در راه خدا و رفع حاجت نیازمندان آثار و برکات فردی و اجتماعی متعددی در بر دارد. این آثار اعم از مادی و معنوی، و دنیوی و اخروی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی با بیان اینکه انفاق بهره مندی از غفران و رحمت الهی را در پی دارد،افزود: در این اقدام خداپسندانه با مشارکت فعالان کانون و خادمین مرکزنیکوکاری،۲۰۰بسته غذایی کامل به نیابت از شهدای گرانقدردشت نینوا،تهیه و توسط عوامل اجرایی شبانه تحویل این خانواده های عزیز داده شد.


اکبرپور اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت ، مرغ، تخم‌مرغ، قند، شکر، پنیر و...به ارزش هربسته ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین،نمازگزاران،اهالی منطقه برای این امر مهم اختصاص داده شد.


وی ادامه داد: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مسجد شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی اضافه کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی،اجرای برنامه های ملی و مذهبی،برگزاری هیئت های هفتگی،پخت وتوزیع غذای گرم،ذبح قربانی از دیگر عنوان های اقدامات کانون می باشد.


اکبرپور ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تلاشگران دراین راستا،خاطرنشان کرد: خانواده های مشمول در این دوره ازکمک های همدلی ، نیازمندان و افرادی بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات مالی و معیشتی شده بودند، و امیدواریم این طرح در شب های دیگر ماه صفر نیز به همت خیرین و نیکوکاران ادامه یابد.

پایان پیام/ 704